Har precis gymmat

Nu sitter jag och arbetar med en ergonomi uppgift, måste typ gå till en butik och intervjua en personal där :P
Får göra de någon dag..
Innan de så har jag gymmat, de va bara vi tjejer själva först, sen nu gymmar killarna :P
De va skit kul faktiskt, ska nog börja göra de :P Iaf har JÄTTE ont i mina händer och knogar för jag stod länge vid boxningssäcken och typ döda den :P Boxa och gjorde en massa sparkar!
Haahah råka till och med halka när jag skulle göra en hög spark, så nu har jag ont på hela min vänstra sida också, stackars mig =(
Men iaf jag, Mylan och Izabelle döda typ säcken!! :P
Men snart så slutar jag, då ska jag gå till Liljeholmstorget en snabbis, sen drar jag hem och tar de lugnt typ...
Löööv you Bitcheees Puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0