Jääävla FUCKTARD SL

ÅHHHH är så jäävla sur påå FUCKTARD SL.....
Och anledningen till att jag inte bloggade i går va för att jag va så jääävla sur och trött!
Här får ni en bild på hur jag åkte i går... Med dem riktiga tiderna och dem nya SL tiderna pågrund av SNÖN!!!



SER NI LIXSOM!!!! INTE KONSTIGT ATT JAG  SOMNADE INNAN 12 I GÅR OCH VAKNA KL 3 IDAG!!! =S
RESORNA ÄR INTE ALLT HELLER; FICK JU STÅ OCH VÄNTA ÖVERALLT!!! FULLT MED FOLK ÖVERALLT!!!
KAN DEM INTE BARA SÄTTA PÅ T-BANORNA IGEN!!!!!

DEM TROR JU VI TYP BOR I THAILAND ELLER NÅT DÄR DET ÄR VARMT ÅRET OM!!!!
SNÄLLA VI BOR I SVERGIE, HÄR SNÖAR DET, DET REGNAR, DET ÄR KALLT!!!!
KAN DEM LÄRA SIG DET NÅGON GÅNG!!!
WOW SL ÄR DET VERKLIGEN SNÖ IGEN I ÅR!!!!! =O =O
VEM HADE KUNNAT TRO DET??!?!?!!


Kommentarer
Postat av: amanda ahlm

Hjälp min mamma!



läs mitt inlägg SÖKES och kommentera om du vet något, hänvisa gärna andra till min blogg då jag verkligen behöver hjälp!



Tack :)

2010-02-24 @ 09:09:31
URL: http://amandaahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0