Vad jag har saaaaknat dig gumman <33333

Åhhhh va glad jag är juuust nu!!! MIN CARRO!! Har varit så orolig för dig! Vad hände med dig? Vart tog du vägen? =S Visste inte vad jag skulle göra lixsom, du svarade inte på meddelande, kunde inte nå dig på telefonen, du va inte inne på msn eller facebook nånting :S
Men nu ÅH du skrev nu, och vad jag har saaaknat dig!! Typiskt dig också att din mobil ska strula hela tiden =S
Har så mycket att berätta för dig, du anar inte vad som har hänt den senaste tiden!!
MIN CARRO!!! <33333 Jag är så glad, visste inte vad som hade hänt, vad jätte orolig för dig!!!
Nu måste du bara få en mobil igen!!!!
Looooove you My biiiitch <3 <33 <3 <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0