Hade tråkigt :P

FÖR 10 ÅR SEN
1. Var jag 6 år.
2. Gick jag på lekis
3. Var jag nöjd med livet
4. Bodde i Vårby gård

FÖR 5 ÅR SEN
1. Var jag 11 år
2. Gick jag i femman.
3. Gick i Hammerstaskolan
4. Åkte jag till Gran Canaria för första gången

FÖR 3 ÅR SEN
1. Gick jag i 7:an
2. Jag bodde i Norsborg
3.
4.

FÖR 2 ÅR SEN
1. Var jag 14 år.
2. Gick jag i 8:an
3. Blev jag kär i Adam
4. Hade min lilla fjortistid

FÖR 1 ÅR SEN
1. Gick jag i 9:an
2. Hatade skolan
3. Skolkade jag mycket
4. Gick jag ut med dåliga betyg typ

FÖR 1 MÅNAD SEN
1. Då va de julafton och man fick massa julklappar..
2. Slutade min första termin på gymnasiet :P
3. Lekte en massa i snön med kompisar :P
4. Åkte jag skridskor..

IGÅR
1. Fick jag ryck o åkte till skärholmen med Biling
2. Fick ryck o gick på bio med Biling o såg New Moon
3. Blev ännu mer kär i Taylor <33
4. Gick jag och la mig 4 eller 5, imorse

IDAG
1. Har jag sjungt sing
2.Ska jag åka hem
3. Ska åt jag köttbullar med makaroner
4. Ska jag gå på toa o kissa :P

IMORGON
1. Sista lediga dagen innan skolan börja igen
2. Göra en uppgift till idrotten
3. Ska jag ta det lungt
4. Får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0