Känner mig som en människa igen :P

Nu har jag precis kommit från badet, kände att de behövdes både för att jag haft idrott idag och sen är de avslappnade, ligger där med ljus och lyssnar på skön musik.. riktigt sköönt! Med ett glas cola också!
Fast det tar ändå inte bort smärtan i mina ben =( Men hoppas de går bort innan torsdag, då ska ju jag och Linda storshoppa lixsom!! =O Måste orka gå då, för först ska vi in till stan, sen ska vi till Sickla hon skulle köpa ett par skor där och sen ska vi till forum och köpa en hemlig sak!! ;) Och kolla i lite affärer där!
Så måste verkligen orka!!! ;P
 
Juste hade prov i företagsekonomi idag, och det gick faktiskt bra, trodde inte jag skulle klara det men de va inte så svårt som jag trodde som tur va, hoppas jag får MVG :P Hehehehe man kan alltid hoppas !! :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Företagsekonomi är tråkigt :p Går du handel eller? :)

2010-01-20 @ 12:55:09
URL: http://johaanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0