NAT Hissar och Dissar



- Spanien
Jag måste ju bara hissa att jag ska till spanien med min kusin i sommar :D :D :D Det ska bli så sjukkt naajs! Kommer bli skit kul, längtaaar så!


- Skor
Behöver jag säga så mycket, skor!! Älskar skor!! Har hittat jätte många skor jag skulle vilja ha!!!
I love shoes!!


- Att jag ska på kryssning
Det ska faktiskt bli kul, har inte varit på kryssning på jätte lång tid nu!! =S =P
De som suger lite är ju att jag är lite sjuk fortfarande, eller aa jag låter ju som en kråka men de kan jag leva med! :P





- Att det snöar igen
Jag trodde att vintern äntligen skulle vara över och att våren skulle börja komma, men då kommer ännu en snöstorm!! ÅH va jobbigt... Jag är trött på snö, slask och kyla nu!! Kan inte våren komma någon gång så att sommaren sen kan komma!!!!! VINTER BORT!!!!!!!


- Att vara sjuk
Att vara sjuk suuuger!! De är jobbigt, man är trött och har ont och kan inte göra något!! Så jag dissar hårt att vara sjuk!!!


- Prov
Jag hatar prov, de är så jobbigt och man måste plugga till dem.. Prov borde inte finnas, man borde inte behöva göra en massa prov!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0