Nattblogg..

2009 - Ett jobbigt, men ändå bra år, det har hänt en del saker, både bra och dåliga, saker jag ångrat och saker jag är glad har hänt..

Att jag äntligen slutade 9 och den där FITT skolan jag gick i är ju helt underbart, att börja gymnasiet var som att få en helt ny start men helt nya människor, vilket var underbart och jag kunde inte ha fått en bättre klass!! Jag har verkligen världens bäääästa klass! <3

Under året upptäckte jag också vänner som tydligen bara spelat ett spel och var falska, vilket var synd.. För jag trodde dem var mina vänner, men tydligen inte. Men jag är bara glad om jag får slippa falska människor, vill inte ha något med såna att göra!

Trodde jag också en viss person inte var falsk utan trodde den personen skulle vara en vän men istället börjar man bråka om typ ingenting, jag får all skit o jag nu är vi inte vänner längre.. Känns väl lite så där eftersom jag aldrig riktigt förstod vad bråket handla om..


                            
En av mina närmaste vänner gjorde något som jag aldrig kommer kunna glömma och våran vänskap kommer aldrig mer va den samma, för den personen visade för mig hur den är.. Och trodde verkligen inte det men visa saker kan verkligen visa hur en annan person är. Blev så klart ledsen och arg o besviken för den personen var en väldigt nära vän och det kändes!


Gillade även en viss person under året, eller ja hade gillat honom ett tag, men de var de här året som jag började inse hur han egentligen var, jag hade bara drömt mig bort och nu togs jag äntligen ner på jorden, började se hans riktiga sida och då började alla känslor försvinna, vilket känns sköönt nu.. För kan inte fatta hur jag har kunnat gilla honom, han och jag skulle aldrig funka!!


Under sommarlovet började jag umgås med Lindolajnen igen, och det känns riktigt bra, har saknat henne som faan, efter att hon flyttade från Norsborg, har vi ju inte umgåtts så mycket, men nu när jag börjar gymnsiet så umgås vi mycket mer och det känns SUPEERDUPEER!!! ;P Vi har ju så sjuuuukt kul tillsammans...
Looooove my Lindooo Forevaaa <33
Jag har känt henne i snart 6 år =O Och hon är verkligen en true friend <33


Jag började John Bauer gymnasiet, vilket är så jävla sköönt, och trivs verkligen där, känns gryymt bra :D
Dem sa att gymnasiet skulle bli svårare, men än så har jag inte känt av det iaf :P
Och trivs verkligen med allt, programmet, lärarna och skolan och så klart klassen :D


Året fick däremot inte världens bäästa slut, var sjuk typ hela mitt jul lov.. =( Suuuger!!! Men fanns inte mycket att göra åt de :P Sen bråk med mamma precis innan nyår, så då va man sur och arg och ledsen på nyår och första dagen på de nya året, verkligen SUPER!! *NOOOT*
Men jag får istället hoppas på att de här året blir ett bra år :D :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0