Shopping+bio

Imorgon efter skolan så drar jag inte till stan o möter upp Linda, de blir först lite shopping, sen så ska vi gå och se Avatar.. Ska bli kul o se den, få se vad jag tycker om den, har ju hört både bra o dåliga saker om den, men den verkar vara bra så hoppas de :D
Ska nog gå o kolla lite på make up store också eftersom jag har ett presentkort där, får se om jag hittar något roligt :P
Just nu ligger jag här o tittar på disney channel, har bestämt mig för att hålla mig vaken i natt, efter jag vaknde vid 2 tiden idag, vilket gör att jag inte är trött nu, och om jag somnar vid 5 så kommer jag bara försova mig o vill inte göra de :P
Så ska hålla mig vaken idag, vilket betyder att jag kommer nog somna ganska tidigt imorgon också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0