Tankarna flyger runt i huvudet, vill bara glömma och gå vidare!

Sitter och tänker på det året som har varit och allt som har hänt, jag vill såg gärna bara glömma allt och lämna allt bakom mig, trodde jag skulle kunna göra det nu när det blev ett nytt år, visst på sätt och viss så har jag kunnat lämna det bakom mig lite men det finns ändå kvar, alla tankar bara snurrar runt i huvudet på mig..
Vill så gärna bara sluta tänka på det men efter allt som har hänt är det svårt..
Det är så jobbigt att tänka på det, för jag kan ju lika gärna tänka på andra bra saker, men just det dåliga som har hänt, det går jag och tänker på! Varför är det så för?
All svek och falskhet som jag gått igenom de här året, allt jävla dåligt som har hänt orkar inte ens skriva om det, för de får mig på så jävla dåligt humör, egentligen orkar jag inte tänka på det heller men det går inte att undvika dem tankarna, hoppas bara att dem försviner ur mitt huvud snart, så jag bara kan glömma det och lämna det bakom mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0