Weekend is over =(

Nu är det söndag igen, varför ska helgerna alltid gå så fort! =( I helgen åkte jag iaf till pappa, har inte varit där sen förra året =O hahah låter som en eviget när man säger så =P På fredagen så åkte vi till arlanda och hämtade lillsyrran som har varit i finland hela lovet, sen åkte vi hem, gjorde faktiskt inte så mycket, satt framför datan och tittade på tv, va ganska trött så la mig tidigt :P
På lördagen blev jag väckt vid 10 tiden, för att vi skulle åka till skärholmen, va där och gick runt lite och så, kom hem och fick julklappar, ett par skit snygga och fina skor som jag ville ha, och ett par snygga trosor :D
På kvällen så va jag hemma med syrran, vi satt och myste och tittade på scary movie, sen spelade vid Left for dead, skit kul, fast ändå lite läskigt :P Aaa, typ de, hade en mysig hemmakväll med syrran..
I dag så har jag varit hos Linda, sen nu är jag hemma igen, tittar på tv och bara tar det lugnt, ska väl typ gå och ta ett bad..

 Skorna jag fick i julklapp, lite höga men kommer ju bara ha dem vid speciella tillfällen, men dem va skiiiit snygga och faktiskt sköna att gå i :D TACK SÅ MYCKET... :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0