Åhhh!! HELVETES JÄVLA SKIT!!

Faan faan faan faaan!
Jag hittar inte min iPod sladd! =O Varför måste den försvinna nu!
Varför ska den få ben och springa och gömma sig just idag!! Just idag!
När jag behöver den som mest!
Om jag inte hittar den kommer jag inte kunna ladda mobilen, vilket leder till att jag inte kommer kunna lyssna på musik på planet, vilket kommer göra mig mycket ledsen! =(
Åh jag måste hitta den, men har kollat överallt, har ringt pappa och bett han kolla där, har ringt mormor!!
Den är ingenstans!

Hur ska jag hinna med allt, måste packa och fixa allt...
Om sladden inte är här, och nån annan stans måste jag hämta den,
hinner ju knappt det, plus har ingen SL-kort så kan inte åka någonstans heller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0