Shopping maniac!! Heheh

Shoppar som bara den! Behover mer pengar! Kommer inte klara mig med pengarna jag har! :O Maste ha mer, men hur???? De finns sa mycket jag vill shoppa, sa mycket jag behover! :(
Idag har jag fyndat ett par hogtalare till min ipod, fast man kan ha den till mobilen ocksa, riktigt nice nice :D
Kopte aven ett fint linne, ska fotas snart..
Annars idag har jag badat i poolen, sen har vi inte gjort sa mycket mer for det har sporegnat hela dagen nastan! :O Litwe trakigt men anda kul, for jag var ute anda... heheh :P
Imorgon nhar vi inte planerat nagot, vi tar dagen som den kommer.. Kanske blir aka till en stor galleria, fast de blir nog stranden forst och jag ska ta en massage :D ^^

Men ska dra nu puss <33


Tyvarr inga bilder eftersom den har datan ar wierd... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0