Stan+Rålis

Efter skolavslutingen åkte jag hem, sen mötte jag Izabelle och Miriam en stund..
Sen efter det så drog jag till stan för att mötta upp Lindo.. Gick runt i stan med henne ett tag,
sen vid 7 tiden drog jag till Rålis för att mötta upp några killar i klassen..

Så jag, Oskar, Kevin, Anders, Andreas och Thomas och några till drog iväg till Rålis, satt där och chilla..
Tråkig bara att de var sånt sugigt väder just idag! =( Regn och skit! Hade de inte kunnat vara sol istället!
Iaf satt där fast vädret gjorde det så tråkigt så jag drog hem istället :P
Tyvärr vart det inga bilder då jag glömde kameran hemma :P

Puss n´Bye <3


Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, allt bra idag? Kram

2010-06-09 @ 22:20:34
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0