Summer is here

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Stranden! :D

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Sola, bada och umgås med vänner och äta jordgubbar och glass... :D

3. Vad lägger du helst på grillen?
Kyckling

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Onsdag blir det Thailand i tre veckor, när jag kommer hem ska jag vara med Carro innan hon drar till Danmark, sen blire Småland och Öland... och vara med vänner och njuta av sommaren! :D


5. Dina bästa sommarfärger?
Rosa och Turkos <3

6. Nämn något du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Jordgubbar!


7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Hmm, vet inte riktigt har så många härlig minnen, t.ex. när vi var i skara sommarland

8. Havet, sjön eller poolen?
Helst badar jag i poolen, men utomlands där vattnet är klart blir havet! :D

9. Vad väljer du i glassbaren?
I år.. Magnum Gold!! Ny favorit <33 


10. Vart går din drömsemester?
Eftersom jag varit i thailand, blir min drömsemester till Kreta eller Miami =)






Listan tagen från Stilrobin.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0