Forgive me one more time

Har knappt uppdaterat dem senaste dagarna, men har verkligen inte orkat, har tänkt mycket på saker!
Idag har jag iaf varit i stan med Linda, gick runt och kolla lite.. Sen tänkte vi gå på bio och se Alice i underlandet, men de blev inget =( Blir bio någon annan dag ;)

Imorgon ska jag träffa pappa, vi ska kanske gå på bio sen gå och shoppa lite :D Förhoppningsvis ;)
Något roligt ska vi iaf hitta på :P

Senare i veckan ska jag och Carro försöka dra och åka skidor, beror lite på henne :P
Nu sitter jag och ska snart titta på en mysig film... LEJONKUNGEN!! :D :D
Älskar verkligen den filmen, har älskat den sen jag va liten, min favorit film ;P
Och gråter alltid när Mufasa döör!! ='(


Kommentarer
Postat av: linda

vadå "simbas pappa" mannen har ett namn! Mufasa!!!11!1!!111oneone

2010-03-04 @ 14:20:07
URL: http://efface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0