I called you my friend and gave you my trust... And you stabbed me in the back!!

Sorry jag vet de här kommer att bli ett långt inlägg men jag vill bara att skriva av mig och få ut de jag tänker på...


Jag gav dig allt, och fanns där för dig genom allt.. Jag tog hand om dig när du var ledsen, jag tröstade dig och var en vän när du behövde det.. Jag vågade till och med kalla oss för bästa vänner.. Efter allt du gjorde för mig...Men du vände mig ryggen, du svek mig, du sårade mig så hårt! Du fick mig att bli så ledsen, att du ens kunde göra så..
Du ska inte ens våga kalla dig själv för en bra vän, för efter vad du har gjort är du verkligen inte det!
Efter allt jag gjort för dig, efter alla hemligheter jag berättat till dig i förtroende, och allt du berättat för mig,
hur kunde du för det första ens göra så här? Du ville inte ens lyssna på mig, du vägrade..
Du ville inte tro mig, du valde att tro på henne! Och om du som känt mig längre än du gjort henne hellre vill tro på hennes skitsnack, FINE for me!!
Du högg mig i ryggen flera gånger, om och om igen! Du bröt mig hjärta i tur, men vet du vad!
Jag har lyckats ställa mig upp, jag har lyckats laga mitt sårade hjärta, lagat alla förlorade bitar..
För jag tänker inte låta dig komma åt mig, tänker inte låta dig vinna!
Du är en falsk människa, och i slutändan kommer du inte ha några riktiga vänner för ingen kommer våga lita på dig om du fortsätter som du gör..
Och du har verkligen visat för mig hur du är, och jag önskar att de verkligen inte skulle slutat så här..
Men du är den du är och jag står hellre ensam utan dig än att vara vän med en falsk människa!!
För jag är trött på falska människor och deras jääävla spel hela tiden!! Så kom aldrig krypnade tillbaka för du har valt att vända ryggen mot mig de betyder att jag inte kommer förlåta dig, Nånsin!!

Jag blir så jäävla sur och arg på hur du ens kunde göra en sån sak, hur kan du leva med det...
Jag är så jävla trött på dig också, och du VA min vän... Men de är du inte längre!
Jag kommer nu att försöka glömma dig och vår tid, jag vet att de komer bli svårt för vi har så många minnen tillsammans, många roliga, men jag måste försöka glömma dem för jag orkar inte med dig eller minnena med dig längre!
Eftersom de verkar som att du inte ville ha något med mig att göra så ska jag glömma dig också!!
Du är en sån låg och falsk person, och jag är trött på dig och ditt jäävla snack.. Du spelar så jävla oskyldig och snäll, men de är du faan inte... Under gömmer sig en falsk jävla låg ful person som inte kan stå för sina saker, och är en riktig svikare och backstabber!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0