Ready, Steady, Go

Sitter här och lyssnar på lite musik, och sitter på facebook.. Fast ska faktiskt dra snart till praoen, idag kommer också Carro och hälsar på mig :D Wiihooo! Va kul!!
Idag slutar jag sent igen, så de blir ett kvälls inlägg sen senare när jag kommit hem, I Promise ;)

I helgen blir det en massa firande, eftersom min lilla Kusilin fyller år, och min kära mormor! Så massa tårta och god mat :D Det blir en bra helg, för imorgon kommer ju trailern till Eclipse :D :D :D <3
Jag lääängtar tills den kommer på bio :D  Och få se min snygga Taylor på bioduken igen :D :D


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kommer trailern ut imorn?! OMG! :D:D:D:D:D::D:D:D:D SKA KOLLA 00.00 :D:D <3333333333

2010-03-11 @ 19:05:12
URL: http://soliigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0