God morgon!

Är vaken nu, sitter i bilen och väntar på att vi ska börja åka hemåt!
Fast vi ska inte hem direkt, först ska vi till min faster och fika, och så ska vi gå till min farmors minneslund..

Vad jag saknar henne! Det har snart gått 3 år sen farmor dog och ändå har jag fortfarande svårt att fatta, saknaden är så stor och att mista en person så helt utan förvarning är hemskt!
Det är svårt att fatta att hon aldrig mer kommer komma tillbaka, jag kommer aldrig få höra hennes röst eller få krama om henne!!
Men jag vet att hon har det mycket bättre nu, hon slipper lida..
Men en sak är säker och det är att jag aldrig kommer glömma henne och hon kommer allid att vara älskad! <3
RIP Farmor!


Kommentarer
Postat av: Robin Stilrobin Fröström

Sv: Hej hej!



Öppnade Photoshop, klickande på "Window" i panelen och valde "Animation". La bild på bild med 0,5 sekunders mellanrum. Sparade filen som gif-fil och la upp i bloggen.



Förstod knappt själv. Gick på magkänslan :)

2010-05-02 @ 21:00:14
URL: http://stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0