Jäva skit internet

Har inte kunnat uppdatera pågrund av mitt skit internet! De har inte velat funka, men fick igång de nu, får se hur de går sen.. kanske bara hade lite tur nu!
Idag får jag se vad som händer, funderar på att dra ner till sjön om de blir lite bättre väder, sen kommer min moster och mina kusiner hit idag så ska hälsa lite på dem :D
Men uppdaterar mer sen om mitt internet vill funka ;)



3:s internet suger asså!
Typ alltid problem, svårt att ansluta och en massa!
Visst de går att ansluta på massa olika ställen men de tar skit lång tid och man får
försöka typ 100 gånger innan de går!
Hur kul är det?  


Kommentarer
Postat av: Robin Stilrobin Fröström

Sv: Jag har aldrig sett Avatar! Det sägs att den måste upplevas i 3:D för att vara bra. Stämmer det?



:)

2010-05-14 @ 13:35:39
URL: http://stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0