Were the best of pals for life <3

Jag har en vän, en vän som står mig väldigt nära.
En vän som finns där för mig och jag finns där för henne.
En vän som får mig att skratta, en vän som gör mig glad.
En vän som tröstar mig om jag är ledsen, en sann vän till mig tills döden skiljer
oss från varandra, ändå in till mina sista andetag kommer jag att älska denna
människa, älskar henne från hela mitt hjärta.
Om något skulle hända henne något vet jag inte vad jag skulle göra,
vart jag skulle ta vägen eller vad som skulle hända med mig.
Jag älskar denna underbara, roliga, knäppa, galna, impulsiva,
söta, snygga, awesome vännen till mig heter
Linda Ayed! <3



" You're a true friend, you're here til the end..
you pull me a side when something ain't right,
you talk with me now and into the light
til it's alright again "


Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman då. Vad fin du är. Du vet redan att jag älskar dig och att du är bäst. Puss på dig!

2010-11-19 @ 22:35:15
URL: http://efface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0