hatar när folk....

tjatar på mig, tjatar någon på mig att jag ska göra en sak..
så tappar jag lusten att göra det, då orkar jag inte, då skiter jag i det!
För det värsta jag vet är när en person tjatar, står inte ut med det!
så tjatar ni på mig, då skiter jag i att göra den saken!!!

Och nu tjatas det om att jag ska fixa min hylla som är full med grejer, men
har ingenstans att lägga dem och fixar jag inte det så slängs det!!!
Jag ska diska hela tiden, så fort de blir disk,
jag ska bädda sängen innan jag går till skolan, men vem fan bryr sig om den är
obäddad, ingen är ju hemma!!!!!!
Plus vill inte få äckliga kryp i sängen!!

VAFAN ORKAR INTE!
Seröst slänger alla mina saker nu åt helvete, slänger allt smink,
slänger alla smycken och alla hårprodukter,
alla väskor, alla kläder... ALLT SKA ÅT HELVETE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0