please forgive me


Nu vet jag hur det känns när ens hjärta tar smällen..
De gör så ont i mitt hjärta just nu, smärtan är obeskrivlig.
Känner mig så jävla dum just nu. Känner mig så liten, så ynklig.
Ångrar det enormt mycket nu efteråt.
De var ju inte mening att de skulle bli så heller..
så snälla förlåt mig, jag är verkligen ledsen.
Du vet att jag älskar dig och kommer alltid att göra det.
Du ska veta att det inte var mening att göra dig ledsen,
och att ha gjort dig ledsen, hört dig gråta och säga
hur ledsen jag har gjort dig, hur jag sårat dig, är en av de värsta saker jag vart med om.
De gör så ont, mitt hjärta blöder..

Jag älskar dig Mamma!
Dem orden är sanna, från djupet av mitt hjärta.
For always and forever,
through hard and rough times,
through laugh and smile.
Until the day i die i will love you.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar dig oxå hjärtat

2010-09-20 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0