do you have what it takes to be on top?

egentligen så kan man ju säga att jag började skolan imorgon..
eftersom jag inte hade någon lektion idag, men gick till skolan ändå eftersom jag var
tvungen att prata med en lärare om praktik och sen så ville jag träffa mina fina vänner! ^^

iaf Carro kom hem till mig ett tag sen så tittade vi på Top Model ^^
jag fortsatte titta efter hon drog, sen har jag varit barnvakt fram tills nu fast har
bara legat o titta på Top Model säsongen som kommer ut ikväll
så jag vet redan vem som vinner ;) mohahaha ^^
säger iaf att hon var en värdig vinnare =)






tänker direkt på Ariel på den sista bilden.
Hon på bilden Kayla var min favorit i Top Model! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0