happiness.

jag är glad, jag är lycklig.
livet flyter på, livet är på topp.

måste bara säga att jag mår så jävla bra just nu,
är glad och lycklig.
jag känner mig lyckligt lottad som har så fina vänner,
att ha fått lära känna dem, att få ha dem i mitt liv känns helt underbart.
Jag vet vilka jag kan lita på och vilka som är mina riktiga vänner.
och dem vet också vilka dem är ;)

Jag har väldigt svårt att lita på en person och verkligen öppna mej till 100 % för den,
men när jag väl gör det betyder det att jag verkligen litar på den personen.

True friends don't come often in life,
but if you ever find friends as good as I have
hold on to them, don't let them go.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0