knäckt näsa, blåtira och Body art!

det har varit jätte roligt idag ^^
började dagen med att jag fick sitta Demo när läraren
skulle visa hur man gjorde en knäckt näsa, hon gjorde även en blåtira på mig runt ögat..s
den såg riktigt äkta ut, hade kvar den och när vi skulle ut på lunch kollade
verkligen folk på mitt öga xD
sedan visade hon hur man gjorde människobet :P
men ämnet idag var Body art så blev fint målad på ryggen!

här får ni lite bilder ;)

Blev inte så jätte bra bilder, men ska försöka ta med mig systemkameran imorgon ^^



Kommentarer
Postat av: Linda

Blåtiran var fint gjort men näsblodet... näe de såg bara fult o väldigt fake gjort :/

2011-01-18 @ 18:26:34
URL: http://efface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0