sommarlov!

åh det är sommarlov! Sen i fredags har jag haft sommarlov.
det känns inte som det, fast ändå på ett sätt gör det ^^ haha
iaf efter skolavlsutningen sa jag hej då till my classmates! :((
sen drog jag, jennifer, mylan och carro vidare till kungsan, satt där och myste
sen vidare till rålis. där träffade jag Linda och alla andra härliga folks! :D
var super duper underbart härligt och mysigt :D
så här kommer de få bilder jag fotade under kvällen, tyvärr så hade jag lite batteri
så var tvungen att stänga av mobilen :(( buhu

outfit for skolavslutning :D

fick en levande, äcklig snigel på min jordgubbe! Uäääk! ;((
bjöds på en liten söt cola i kungsan, passade peeeerfect i det varma vädret! ^^

sweet jennifer och mylan! <3

carro fick en ny kompis, Kaninen Kalle!

jag hittade också en kompis, Kaninen Pelle! :D



sen köpte vi jordgubbar utan sniglar! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0