the weekend in words.

kalaset i lördags gick super ^^
sen efter det skulle jag ta med min ena kusin på ett annat kalas i gamla stan,
så medans hon var där gick jag runt en stund i gamla stan och titta. det var ju underbart härligt väder
i lördags xD sen åkte jag till stan och shoppade lite :P

efter det åkte jag till mummo och var där över kvällen
och idag har vi firat mummo  som fyllde år, plus elsa som fyller imorgon =)

nu sitter jag och tittar på solsidan, och snart kommer också big brother! woop woop ^^

kisses.

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

Eller hur och när jag mensar med så vill jag inte sammarbete med övriga heller ;P

2011-03-14 @ 10:49:22
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0