haha glömde berätta...

igår när jag och Biling satt på tuben på väg till stan
så pratade vi om hår och hårfärger man haft genom åren :P
typ fjortisfrillan, och hur man tänkte när man gick i en viss hårfärg..
som när jag blonderade mitt hår, men lyckades få det att skifta och slingat i oranget..
först tyckte jag de va så äckligt fult, men sen sa folk att det var coolt så då täntke jag
om och accepterade håret..
NU fattar jag att dem måste ju självklart dragit en vit lögn.. det så förjävligt ut!

men iaf TILL DET ROLIGA NU, vi satt där och skratta för oss sjävla med våra
historier. Så kommer de på en gammal gubbe och sätter sig bredvid mig
och lyssnar lite när vi pratar och skrattar
och så säger han helt plötsligt..

Gubben; vad är det som är så roligt? Kan man skratta åt ingenting?
Vi; Hahahahhahhaha
Gubbe; Man kan väl inte skratta åt ingenting??
Vi; skrattar ännu mer. HAHAHHAAHHAHAHA
Gubben; Hahah, alltid lika roligt att chocka små tjejer :D
Vi; hahahhahahhaha, vi skrattade så vi grät!!

så han började prata med oss

Gubben till Biling; Hur gammal är du?
Biling; 17 år
Gubben; Oh, om jag var i din ålder nu så skulle jag bjuda ut dig på dans!
Vi och alla andra på tuben; hahahahhaahahaha


SÅN underbart rolig gubbe! Skrattade så jag grät och fick ont magen.. det blev fan tråkigt och tyst när han gick av! =(


bilder från igår ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0