The sun is shinning!

Faan va sköönt, när solen skiner! Så skööönt... Satt ute i solen på rasten med typ halva klassen :P Näääjsigt näääjsigt!
Vi har gympa nu, har varit och gymmat lite, sen redovisat en uppgift, nu chillar jag bara lite!
Väntar på att vi ska sluta! Då blire hem och chilla antagligen dra ut med Carro sen om hon inte slutar allt för sent :D

Igår satt vi i solen och åt glass, verkligen vårkänsla! Så najs!
Låg på gräset i solen och myste, va också och hämta mina bilder från min gamla skola igår, de va jätte roligt att titta på gamla bilder som jag har gjort...



Kommentarer
Postat av: linda

HÄMTADE DU INTE MINA?? :O JAG SOM HAR BETT DIG I FLERA ÅR ATT GÖRA DET :(

2010-04-13 @ 17:44:56
URL: http://efface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0