Spelar mot Linda

Sitter på msn o spelar röjflaggor mot Linda, men de går inte så bra för mig.. sen snackar vi om folk som har skickat sms till fel personer.. Här kommer några exempel..


Till: En dejt
Sms: Åhh ska på dejt ikväll med ... hoppas det går bra , är sjukt nervös .. hoppas VERKLIGEN han har borstat tänderna den här gången , han hade sjukt äcklig andedräkt sist .
Svar: .. va det så illa ?



Till: Min pojkvän Jonas
Sms: Jonas bror är så jävla snygg! råkade se hans kuk när han gick till toan när han trodde att han va ensam hemma, och han sa: hehe , dehär va pinsamt, nu har du redan sett min kuk så.. vill du ha sex? jag svarade ja vill du? då han svarade eh jag skojade. och gick. fan vad pinsamt!! Tänk om han berättar för jonas, kommer aldrig vara hos jonas längre :o
Svar: Jasså. Så de va därför du frågade om vi kunde vara hos dig imorgon, tar bort ditt nummer nu.



Till: Leo
Sms: Sitter och tycker synd om mig själv som aldrig kommer att få dra fingrarna genom Leos hår, och längtar till måndag då jag får se honom igen...
Svar: Um... vill du att jag ska glömma bort att jag läst det där?



Till: Sambon
Sms: Har sagt att jag ska ut och springa. Är på väg nu. Måste bli en snabbis för han vet att jag inte orkar springa så länge. :-) Ses om 15 min. Puss på K**EN
Svar: Du ska komma hem nu din fitta. Kom hem och förklara dig.





Där va några exempel, sitter o skrattar så jag får ont i magen åt hur sjuka sms dem har skickat till fel personer.. man ba OOOPS :/ haahha :P Måste ju kännas riktigt piiisamt :P
Nu har jag förlorat så :P Ska försöka hitta lite nya bra låtar :P
Pöss <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0