Vinterkul ute i snön :D

Har precis varit ute i snön och lekt med Linda, de va rikiigt roligt :D Jag försökte filma men det gick inte eftersom de va så mörkt :( Men men kan säga att jag har skrattat så mycket att jag har ont i magen :D Jag typ skulle åka baklänges men åkte av påsen och gjorde fan nästan en kullerbyta, sen skulle vi åka tillsammans, de gick inte heller så bra, aja vi gjorde snöänglar också :D
Nu sitter vi o tjockar oss med chips, och ska snart spela SSX 3 :D :D De va länge sen så de blir kul och de va läskigt för vi båda tänkte på samma sak samtidigt ;P

Men pöss babes <33
Här kommer lite bilder från idag ;)





'

















De här får räcka för idag, kanske lägger upp lite fler imorgon, men nu ska jag spela SSX 3, de här inlägget tog lite längre tid än jag trodde, eftersom de gick så seeg att ladda upp alla bilder..

// NAT







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0