16/06-09

Det blev en sen uppdatering idah. Det är för att direkt när jag vaknade så åkte jag iväg. Jag åkte och hälsa på Helena en stund. Vi satt och prata om lite allt möjligt. Sen åkte jag för att hämta min kusiner, direkt från dagis åkte vi till affären. Stack sedan till donken och åt mat. Mums.. =) Kom hem för en stund sen och har suttit framför tv lite, och nu vid datan och lyssnar runt på lite musik. Jag och min moster ska titta på film sen och äta gott. xD Men först ska jag lägga mina två kusiner så dem ska få sova. Och det ska jag göra nu så

Den här låten är så bra. Har fastnat för den. Man måste lyssna på den och lyssna på texten!!
Ciao // Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0