22/06-09

Heejsan hoppsan.
Det blev ett ganska sent inlägg idag. Men har inte varit hemma så jätte mycket. Först efter vi ätit frukost, åkte jag med min mamma, moster och mina kusiner för att ha picknick.. De va så hiimla fiint väder idag asså. Underbart... låg och sola, måste jobba litemer på färgen och hlla den kvar.. ;)
Sen åkte vi till affären och handla, jag köpte även ett par chinos.. xD Skit fiina...
Sen åkte vi hem och då kom Malin förbi för att klippa mitt hår..de blev föresten jätte fint. Fast känns konstigt efter att hon klippt bort mitt långa hår. Men men, det växer ut igen. Det ända jag stör mig lite på är att jag har en virvel i luggen så den vill inte ligga som jag vill... =/ Dessutom tonade jag håret, nu är det lite mörkare brun. Efter det blev det laga lite middag, Chicken tikka masala. Jätte gott!!!
Sen dess har jag bara suttit framför TV och datan. Snart ska jag hoppa i badet, imorn blir det juh födelsedagsfest hos min kusin som fyller 18. Åker redn vid kl.1.
Jag vill även säga STORT GRATTIS TILL HELENA som fyller år idag!! GRATTIS GRATTIS!! <3 Hoppas du har haft en underbar födelsedag!! Så snart jag får mina pengar ska vi gå och köpa din present..!! ;)
Ciaao // NAT  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0