Äntligen hemma..

Kom precis hem för en liten stund sen, har varit borta sen kl.1.. Det första jag gjorde var att äta mat!!! Jag var i skärholmen först och köpte en bikini såklart en rosa. min favorit färg!!, dessutom så såg jag en kille som likande Alexander Rybak, asså kopia. Vet faktiskt inte om de var han eller inte. :P
Men ialla fall efter skärhlomen åkte jag till Sätra där mötte jag Nayyir och Michelle, dem följde med mig och hämta mina kusiner på dagis. Sen skulle vi dra till Hallunda, men Nayyir stack ill stan och Michelle var tvungen att gå hem, det var jag också. Så kom hem en snabbis och bytte skor och tröja. Sen var jag tvungen att gå igen, för skulle möta upp Michelle, vi drog sedan till kyrkan. Var där till typ 8, sen drog vi hemåt. Så har haft fullt upp hela dagen typ. Nu kan jag äntligen slappa lite. ska sätta mig framför TV snart och sen gå och lägga mig. Är skiit trött.
Dröm sött, vakna blött! xP ;P
// NAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0