Har inget annat att skriva om så

Hur lång är du? Typ 174
Vad vill du bli när du bli stor? Har alltid velat bli en artist annars tänker jag försöka starta eget
Har du långt hår? Aaa, ganska långt tycker jag
Vilken hårfärg har du? ljusbrunt
Sminkar du dig? Aaa fast inte varje dag ;P
När går du upp på morgonen? Beror på vilken dag det är ;)
Vilket shampoo använder du? Herbell essences eller va den heter

FAMILJEN:
Bor dina föräldrar ihop? Nope =/
Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda är bääst!!
Hur många syskon har du? 4
Vad är det senaste du sa till din mamma? Aaa okej, hej då
 vart bor du/familjen? Olika ställen beror på vart jag är men typ Norsborg eller Hägersten
Hur många ställen har du bott på? – typ  6 olika ställen om man räknar varje gång vi flyttat
Vem i din familj stör du dig mest på? – Lillsyrran Ronja, hon kan va jobbig i bland
Vilken familjemedlem är snällast? Storesyrran Helena

KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis? Idag
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nope
Vem har du varit kompis med längst? De måste vara Carro tror jag
Längsta tid du varit osams med en kompis? Typ 2-3 månader


KLÄDER:
Har du gett bort kläder nån gång? Aaa till lillsyrran :P
Har du handlat kläder genom internet? ja
Fulaste plagget andra könet kan ha? Kilt!!


RANDOM:
När tuggade du tuggummi senast? – I går
Vilken färg är det på din tandborste? ROSA!!
Är ditt hår tråkigt? Njaa, alla har väl dåliga hårdagar ibland :P
Vad har du för påslakan just nu? Rosa Hello kitty =D
Hur ofta duschar du? Brukar bada helst ;)
När ska du gå och lägga dig? De vet jag inte när jag blir trött men senast typ 1 så jag får sova lite


Fem SKULLE:
Skulle du vilja vara längre? nej, är lång
Skulle du ge pojk/flickvänenn en chans till ifall han/hon var otrogen? Beror på!
Skulle du vilja ha sex med en kändis?  Självklart finns många!! GRRR
Skulle du vilja dricka dig full nu? Aaa why not? ;P
skulle du vilja ha en kyss nu? Beror väl på vem som skulle kyssa mig ;) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0