Längtar till vintern :D

Hahaha fråga mig inte varför jag längtar kalla, äckliga, slaskiga och mörka vintern.. Men det är nog för att förra vintern va så sjukt oförglömlig! Asså fy fan va roligt jag och Carro hade den vintern. Vi måste verkligen åka till fjällen i år, det är ett MÅSTE!! :D :D
Kolla bara på bilderna från förra ;P

Bilderna säger inte heller allt, jag ramla av liften 2 gånger, hur man nu lyckas med de, men jag gör de :P Jag hamna ute i skogen så att Carro inte såg mig, jag tappa bort Carro så det tog typ 1 timme innan vi hitta varann igen, jag höll på att åka in i andra folk så att dem nästan ramla :P Hehehe men vad ska man göra, förra året var faktiskt min allra första gång jag åkte skidor :P HEheheheh men vi måste verkligen göra de igen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0