Raggningsrepliker

Jag tänkte lägga upp lite fler raggningsrepliker så här kommer några stycken, hoppas dem funkar ;) :P

- Gjorde de ont? (Va?) Ja, när du föll från himmlen!
- Gud måste ha gråtit så mycket (Va?) Ja när han förlora sin finaste ängel.
- Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en svart säck, oroa dig inte, för då försöker han bara ge mig den perfekta julklappen.
- Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?
- Med en enda beröring kan jag få dig att göra ljud bara hundar kan höra.
- Söt som baileys, speciell som champagne, varm som konjak, exotisk som malibu och slår ut dig som tequila!
- Vet du vad det är som har 150st tänder och håller tillbaka ett stort odjur? (Ne?) Min gylf!
- Ursäkta, suger du av främlingar? (NEJ!) Ok, då får jag väl presentera mig.
- Allt droger kan göra, kan jag göra med min tunga

Det får dugga för den här gången de kommer fler sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0