Sjuk igen =(

Nu är jag sjuk igen, faaan då.. Jag gick hem från skolan i fredags för att jag mådde dåligt och sen spydde typ hela dagen. Så jag åkte hem till min syrra och senare på kvällen så fick jag skit svårt att andas och hade jätte ont i ryggen så vi åkte in till akuten och jag fick ta en massa prover. Fick veta att jag har en allvarlig influensa =( Så jag måste stanna hemma i ungefär 1 vecka kanske =( Tur att det iaf inte var svininfluensan =/ Men dem här dagarna så har jag barar sovit och tagit det lugnt har inte orkat göra speciellt mycket det är därför jag inte har uppdaterat så mycket..
Men nu ska jag försöka få i mig något att äta så
Pöss babes <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0