Cha Cha

Sitter här hemma och lyssna på lite musik..Ska nog ta och gör lite mat, det blir nog pizza, för orkar inte göra nåt annat :P
Så ska jag sätta mig och kolla på idol, och sen kolla på nån film kanske.

Idag efter skolan så mötte jag upp Carro i Gullmarsplan, vi åkte hem, vi skulle gått till vår gamla skola och hämtat några saker, men skippade det. Orkar inte gå ditt, ha redan glömt allt som fanns där. Allt förutom Mina och CArros stunder. Fy fan vad jag saknar att gå i samma klass som henne, vi har ju så roligt. Men ska faktiskt försöka få in henne i min skola...:D fy fann va kul det skulle vara. Jag och Carro i samma klass, ojojo säger jag bara :P KAOS!! Vi ägeeeer ju! ;P It's you and me Carro :P
Vi satt i dag och prata om allt möjligt, t.ex. som när min gamla svenska lärare sa att jag satt och spelade poker på lektionen.. Ja hon kanske kallar pasians för poker men det gör inte jag. Fy faaan vad Carro och jag garva den dagen. Vilka minnen vi har. faan minns också när jag hade kladdkaka med till skolan och halva klassen skulle på toa samtidigt och läraren facka ur på oss. :P
Jag har roliga minnen från den tiden, men vill ändå glömma allt som var där, allt förutom dig Carro!!


Den dagen vi slutade på Hammersta, vi var så glada men samtidigt ledsna eftersom vi inte skulle gå i samma klass längre. Kommer ihåg att vi skulle fira genom att åka till Grönan ;P

Nee men nu ska jag gå och kolla på idol.. :P
Lägger snart in en dagens låt också! OCH DEN ÄR RIKTIGT BRA!! ;)

Kommentarer
Postat av: sara enberg

Fin blogg!

2009-10-07 @ 23:08:28
URL: http://enbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0