Fredagsmys <3

Jaa, nu är det äntligen fredag igen. så naaajs :D
Sitter i skolan och har svenska, fast vi gör ingenting för läraren är inte ens här och vi är klara!
Sen har vi äckliga Fittt NO, asså stör mig som faan på den där läraren, hon leker kaxig och hon är så tröööög! Finns ingen trögare människa än henne. En äcklig liten kaxig *****
Men men vad ska man göra, nmåste ju gå på lektionen, men hopppas vi får sluta tidigare.
För sen ska jag åka och möta Linda, ska sova hos henne i kväll, vi ska ha en liten mys-tjejkväll. Men först ska vi in till stan och köpa lite saker!

INKÖPSLISTA

- Lösnaglar 100 Pack
- Nagellack ( Silver)
- Ansiktsmasker
- Snacks
- Cola XD Kan inte leva utan det :P

Det var nog allt, sen ska vi kanske titta på Män som Hatar kvinnor! Har inte sett den än, men alla säger att den är bra, många säger också att den är läskig, men jag gillar ju skräckfilmer så kanske jag kommer tycka om den här :P
 VI ÄR BARA BÄÄÄST!! <3 ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0