TACK MAMMA!!! <3

ÅH TACK SÅ MYCKET MAMMA ÄR SÅ GLAD JUST NU!! Mamma kom faktiskt hem med en mobil till mig dag :D Samt ett par jeansleggings och rosa tummvantar :D riktigt gulliga! Blev så glad, äntligen en ny mobil, behövde ju verkligen det, tack till min moster också ;)
Jag fick den här mobilen, blev riktig glad eftersom den också var rosa, som jag ville ha den.. ska lägga in bilder på mina söööta vantar sen också ;)
Hoppas bara att den är bra nu då så att inte den heller pajar, fast ska faktiskt vara försiktig med den!!!
TACK MAMMI FÖR ALLT!!! :D <3 ÄLSKAR DIG!! <3


Kommentarer
Postat av: mamma

varsågod. hoppad du inte ställer till med något mer nu på ett tag. kram

2009-10-17 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0