Awesome

Igår var jag som sagt hos Linda, vi hade de kul kul =D
Vi pysslade lite, hehehe..
Iaf ska storyn från början... ;)

Vi sitter hemma hos Linda, har väldigt tråkigt för stunden...
Vi försöker komma på något att hitta på, Linda ville pyssla, men vi kunde inte komma på nåt att pyssla med...
Men vi fortsätter med storyn... Linda tittar runt på bloggar,
och får syn på en bild med tortilla chips och hon blir plötsligt jätte sugen på tortilla chips,
så vi bestämmer oss för att gå till maxi och köpa lite..
När vi är där hittar jag ett par vita trosor, vilket jag behövde, så passade på eftersom de va 5 pack för 20 spänn....hahhaa men vi fortsätter..
Sen när vi kom tillbaka, vi Linda en brilljant ide!!
Att måla mina trosor, hon gjorde zebratryck fram och en cool typ tattoo där bak :D :D


Där har ni ett sätt att fördriva tid om man har tråkigt :P ahahahha
Ne men de va kul, och jag blev nersprutad av min vattenflaska! =(

Här får ni lite bilder från igår ;)


Framsidan



Baksidan



När jag öppna min flaska med kolsyrat vatten!!! =O




Vi pysslade med Lindas ring också!! COoool!! :D




Måste visa Lindas nya as grymma skor!! :D




Kommentarer
Postat av: Linda

http://www.urbanoutfitters.co.uk/Graffiti-Pens-For-Fabric/invt/5552400311236&bklist=icat,5,shop,home,homecategories,novelties



köpa pennor. men frågan är.. är dom bra? dom verkar lite för billiga. de är iaf från urban o. kanske dra till stan en snabbis imorn o kolla på panduro va de kostar? behöver endå gå till en affär. du kanske vill dit också. ska köpa en leopard nässesär för 15spänn! de kanske har andra leopard fynd man kan göra där :D

2010-08-19 @ 21:12:11
URL: http://efface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0