♥ Dag 15 – Mina drömmar.

vad drömmer jag om..
ja, helt ärligt så minns jag sällan mina drömmer.
för det sjuka är ju att jag börjar drömma så fort jag har somnat,
för dem flesta kan det ta några timmar innan dem börjar drömma men nej inte jag..
men ibland så kommer jag ihåg drömmar.

ibland drömmer jag om mina vänner, vi gör något speciellt eller så pratar vi osv.
vanliga drömmar som liksom kan hända i verkligenheten.

sen har vi mina sjuka drömmar som typ
ja är helt störda. men dem är lite roliga..
kommer inte på någon just nu men vet att jag har drömt någon riktigt weird dröm :P



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej

Hoppas du får en fin helg !

KrAmSiSaR <3

: )

2010-12-16 @ 13:15:43
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej, hur tänker du fira julen? Om du firar överhuvudtaget :) Är lite nyfiken på hur folk firar :) Då jag väntar min första dotter och nästa år blir hennes första jul så vill jag ha lite inspiration :) kram

2010-12-16 @ 13:26:28
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0