Tankar snurrar runt i mitt huvud!!

Egentligen borde väl jag typ gå och lägga mig, men jag är inte trött =/ 
Tror nog inte jag kan sova ändå, för jag tänker för mycket, alla tankar bara flyger runt i mitt huvud!!
Jag tänker också på så många olika saker..
- Min första kärlek, tiden, minnena, allt!! De va så underbart! Hur jag vill tillbaka dit!!
- Tänker på alla vänner jag haft och hur många gånger jag blivit sviken, hur de har gjort mig osäker me vänner, att jag har svårt att lita på folk! Men är glad att jag inte är vänner med dem, för jag är hellre utan vänner än har falska vänner!! HATAR FALSKA MÄNNISKOR!!
- Tänker på hur allt är, hur jag bara vill bort just nu! Orkar inte skiten! Varför ska jag ha de så??

Som sagt tänker på några saker, allt tänker jag inte skriva upp här :P
Kommer snart få huvudvärk tror jag =S  Men ska nog gå och sätta mig och titta på tv och försöka sova, de är ju skola imorgon.. Har inte varit i skolan på en vecka nu :S Så jag måste ju gå upp tidigt imorgon =(

God natt darlings PUSS <33
Nu ska jag gå och krama min kudde också!!! ;P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0