Weird test!! :P

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "Men så småningom blir relationen ändå distanterad"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Stolen
3. Vad var det senaste du såg på TV? Magic på Waverly place :P höhöh
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: Typ 16.30
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? TV
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Igår när jag var påväg hem :P
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Facebook :P
8. Vad har du på dig? Ett par shorts och ett linne från thailand! =)
9. Drömde du något i natt? I så fall - Nope inte något jag minns iaf :P
10. När skrattade du senast? Skrattar typ hela tiden, senast för någon minut sen :P
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En klocka, skåp, TV och en almenacka..
12. Har du sett något konstigt på sistone? Jaa, typ alla människor på stan!" Endast Linda och Zandra fattar ;)"
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Utmaning?? Öhh what? :P
14. Vilken var den senaste film du såg? Hitta Nemo som gick på Disney Channel! :D
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Jag skulle åka utomlands, shoppa massa kläder och märkesväskor och skor! Massa smycken och accosearer... Typ en bil och en lägenhet och inredning :D
16. Tycker du om att dansa? Love it!!!
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Pojke - Elias eller Leo    Flicka - Cassandra eller Simone  Tycker de är fina namn men kommer nog hinna ändra mig :P
20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Japp skulle jag, fast skulle så klart sakna familj och vänner enormt mycket, men man kan ju självklart komma och hälsa på! Fast det är ändå ett ganska svårt val så innan jag skulle ta beslutet skulle jag vara tvungen att tänka igenom det noga och länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0