Hejsan hoppsan!

Mmm vad jag alskar att vara har! De ar underbart, vill inte aka hem, fast anda sa vill jag det! Saknar ju alla! :O
Iaf idag sa har vi varit i en stor affar och shoppat! Wohoooo har kopt en massa fint idag! ;P
Bland annat fina nya trojor, och en hello kitty handduk och en nessesar som ocksa ar hello kitty! :D :D
Efter det akte vi tillbaka till hotellet och packade upp allt och sa, sen akte vi till Noy och Ning som vi tog ut pa middag idag, sa har atit middag sa jag inte ens kommer orka ata frukost imorgon! Vi bestallde en massa mat och delade! :O Det har iaf varit en jatte rolig och mysig kvall och nu ar jag tillbaka pa hotellet, och det regnar ute!
Blev helt blot nar jag sprang upp hit till lobbyn for att sittta vid datan! :O :P

Imorgon eller pa onsdag sa ska vi kasnke, bara kanske till Phuket men jag hoppas pa det och tror nog det blir sa! :D 
och snart aker vi till den stora staden Bangkok! *LANGTAR*
Da blire en massa shopping! :D :D :D

Det basta ar att nasta sommar sa ska jag kanske komma hit och jobba!
Hur underbart skulle inte det vara! Jobba hela sommarlovet i underbara thailand!
Kan val knappt bli battre! :O
Hoppas det blir sa! HOPPAS HOPPAS HOPPAS! :D

PUSS <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0