Första prao dagen avklarad

Idag var min första dag på Deichmann, de va faktiskt riktigt kul :D
Hihihi jag fick design vid väskorna så de skulle se snyggt ut och så, de va skit kul! :D
Imorgon ska jag nog få stå lite vid kassan hoppas jag iaf :D
Men vet ni vad jag gjorde idag!! =O Jag kom 1 timme för tidigt!! =S 1 TIMME =(
Iaf jag fick sluta 1 timme tidigare då istället, men jag hade ju tappat bort mitt schema o de andra är i skolan, så jag trodde jag började vid 9, för de va iaf tidigast 9 vet jag :P Hehhee
Men imorgon så får jag en sköön sovmorgon, sköönt! Börjar kl. 2 faktiskt!
Nu ska jag lägga mig i ett varmt skönt bad, fryser ihjäl =( :P ÅÅH vad jag blev sugen på att bada jacuzzi :D :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0