What a day

Åh äntligen hemma, eller aa ska dra till min moster om en liten stund i hägersten, tänkte sova där ikväll så kan inte riktigt säga äntligen hemma! :(
Idag va vi på mässa med klassen, de va UF mässa, coolt faktiskt, massa olika bra företag :D
Sen efter skolan så drog jag till pappa följde med lill syrran på hennes ridning, sen vart vi utelåsta, ingen hade nycklar och ingen var hemma! =O
Så vi stack till Max, sen har vi varit ute i typ 2 timmar =O :P
Men de va tur att det var soligt väder idag, galet nice också :D
Men nu kom vi hem , så jag ska packa ner datan och börja dra mig mot bussen :P
Hörs lite senare ;) <3


Kommentarer
Postat av: natta

ja klart ja vet vart det ligger :D bor ju själv i brandbergen :)

vet du vart det ligger dA?

2010-05-11 @ 21:39:39
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0