how to love.

Jag är så glad att jag har såna fina, underbara människor i mitt liv, runt omkring mig, som
alltid finns där för mig. genom svåra tider, och även i dem glada stunderna.
så många gånger jag att skrattat och känt mig lycklig med dessa människor,
få har däremot sett mig gråta, en spärr i mig, kan inte visa mig sårbar.
men dem har alltid funnits där för mig ändå, sett när jag är ledsen och stältt upp för mig
och alla dessa fina människor vill jag tacka med hela mitt hjärta. Ni vet vilka ni är, och ni vet också
att jag alltid kommer finnas här för er, allt handlar om att ge och ta.
har jag släppt in er i mitt liv, min själ och mitt hjärta, har ni förtjänat en plats där,
och vad som än händer kommer ni alltid finnas där.
om ni försvinner ur mitt liv, försvinner en mitt av bit av mitt hjärta med er.
Jag älskar er, tre små ord man sällan säger men som har en sån
stor betydelse. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0