Barnvakt

Hellu..
Idag så är jag barnvakt till min minsta kusin som är 2½ år., hitills så har det gått jätte bra..hon är så skön, hon lätt mig sova tills kl.11 hon vaknade innan det men somnade om =P faan va skönt det va!
I alla fall så gick vi upp vid 11, då började faktiskt med lunchen, det blev kyckling med nudlar och grönsaker som en wok, det var riktigt gott faktiskt och det tyckte Elsa också xD
Sen satt vi och kollade på lite barnprogram tillsammans till hon inte orkade och lekte istället. Då satte jag mig här framför datan och kollade runt lite i andras bloggar och gick in på facebook..
Vet inte vad man kan göra, ska väl gå och busa lite med busungen xD
Baay Baay <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0